Administratieve zaken

Administratie

Bekijk hieronder de meest gestelde vragen over administratieve zaken.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via 020 511 38 88.

Veelgestelde vragen

Als je bericht ontvangt dat je nog niet betaald hebt, maar heb je de factuur reeds voldaan, dan kan het zijn dat het bericht en de betaling elkaar gekruist hebben. Neem in dat geval contact op met ons via 020-5113888 (optie 3).

Helaas is de deadline om op te zeggen voor 2022 reeds verlopen. Je dient een mail te sturen naar bo@gs1.nl voor 1 december 2022. Dan wordt je contract stopgezet per 01-01-2023. Zie hier de instructie voor het opzeggen.

GS1 is not-for-profit en onze organisatie wordt gedragen door de bedrijven. Omdat je een dienst van ons afneemt, ben je deelnemer van GS1. Met het geld van onze deelnemers kunnen wij:
  • Standaarden onderhouden.
  • Nieuwe toepassingen voor bestaande standaarden ontwikkelen.
  • Nieuwe standaarden ontwikkelen.
  • Je support bieden.

Het is niet mogelijk om het eigen e-mailadres aan te passen bij uw accountgegevens omdat het inloggen op MijnGS1 gaat op basis van het e-mailadres.
Als je een ander e-mailadres wilt gebruiken om in te loggen, dan kun je een nieuw contactpersoon aanmaken met dit nieuwe e-mailadres en de rol 'Beheerder'.

In 2020 is ons bankrekeningnummer bij Deutsche bank opgeheven. Ons huidige IBAN nummer (ABN Amro) kun je onderaan de factuur vinden. 

Naar evenredigheid, naar verhouding.
Dat betekent dat het aantal maanden van het jaar die al verstreken zijn, in mindering worden gebracht op de factuur.

Bedrijfsnaam/Handelsnaam is gewijzigd, maar KVK is hetzelfde gebleven:

Ga naar MijnGS1 en kijk onder 'Accountbeheer'. Hier kun je bedrijfsgegevens, bijvoorbeeld naam en adres, aanpassen.

Het bedrijf is gewijzigd van KVK nummer:

Bekijk het stappenplan (inclusief formulieren).

Klik hier voor meer informatie over wat te doen bij een overname.

Klik hier voor meer informatie over omzetverificatie.

X