Onderhoud & storingen
MijnGS1 & GS1 Data Source
Actuele storingen & gepland onderhoud
Opgeloste meldingen
Opgelost: 29-2-2024 - 10:00
Door een storing is MijnGS1 tijdelijk niet bereikbaar.
Wij werken hard aan een oplossing, onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 7-2-2024 - 23:00
Wegens onderhoud is MijnGS1 tijdelijk niet bereikbaar van 17:00u tot 22:30u. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 20-1-2024 - 15:00
Wegens groot onderhoud is MijnGS1 tijdelijk niet bereikbaar van donderdag 20.00u tot zaterdag 20.00u. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 24-1-2024 - 12:00
In verband met een storing kan het voorkomen dat de nieuwe jaarfactuur 2024 niet zichtbaar is in MijnGS1. Je kunt de factuur zelf overmaken ovv van klant- en factuurnummer naar ons rekeningnummer, deze staat onderaan de factuur. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 22-11-2023 - 23:30
Wegens onderhoud is MijnGS1 vanavond niet bereikbaar van 17:00 - 23:00 uur. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 19-11-2023 - 20:00
In verband met de release van GS1 Data Source van 18 november is een aantal diensten en services tijdelijk niet beschikbaar van 17-19 november:
- GS1 Data Source: van 17 november 17.00 uur - 19 november 20.00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt.
- Het datakwaliteitrapport in MijnGS1: van 17 november 15.00 uur - 19 november 20.00 uur. Het rapport wordt tijdens deze periode niet bijgewerkt.
- Retailerextract: van 17 november 15.00 uur - 19 november 20.00 uur.
- GS1 Data Link: van 17 november 15.00 uur - 19 november 20.00 uur.
- API's van Data Management Services (DMS): van 17 november 15.00 uur - 19 november 20.00 uur.
Opgelost: 16-11-2023 - 18:00
Vanwege geplande werkzaamheden door Microsoft kan de testomgeving van GS1 Data Source tussen 12 november 18:00 uur en 16 november 18:00 uur soms minder goed bereikbaar zijn.
Zie hieronder het bericht van Microsoft:
Scheduled network maintenance may affect one or more of your virtual machines in West Europe
An upcoming maintenance update will affect virtual machines in West Europe, from 12 November 2023 18:00 UTC until 16 November 2023 18:00 UTC. During this planned maintenance window, IaaS virtual machines will be migrated to newer network hardware. Please expect each virtual machine to be unavailable for up to 15 minutes after initiating the maintenance. Operating system and data disks will be retained, but temporary disks will be reset.
Opgelost: 21-10-2023 - 20:00
Wegens onderhoud is MijnGS1 zaterdag 21 oktober niet bereikbaar van 08:00 - 18:00 uur. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 18-10-2023 - 21:30
Wegens onderhoud is MijnGS1 vanavond niet bereikbaar van 19.00 - 21.00 uur. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 20-8-2023 - 20:00
In verband met de release van GS1 Data Source van 19 augustus is een aantal diensten en services tijdelijk niet beschikbaar van 18-20 augustus:
- GS1 Data Source: van 18 augustus 17.00 uur - 20 augustus 20.00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt.
- Het datakwaliteitrapport in MijnGS1: van 18 augustus 15.00 uur - 20 augustus 20.00 uur. Het rapport wordt tijdens deze periode niet bijgewerkt.
- Retailerextract: van 18 augustus 15.00 uur - 20 augustus 20.00 uur.
- GS1 Data Link: van 18 augustus 15.00 uur - 20 augustus 20.00 uur.
- API's van Data Management Services (DMS): van 18 augustus 15.00 uur - 20 augustus 20.00 uur.
Opgelost: 11-8-2023 - 13:00
Het is druk op de datapool en de verwerkingstijden zijn langer dan normaal. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 8-8-2023 - 18:30
Wegens onderhoud is MijnGS1 vanavond niet bereikbaar van 18.00 - 18.30 uur. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 20-7-2023 - 10:00
Woensdag 19 juli van 16.00 uur tot de volgende morgen 10.00 uur voeren wij onderhoud uit in MijnGS1. Kans is dat in dat tijdvak nieuwe aanvragen en wijzigingen niet behouden blijven. Advies is om MijnGS1 dan niet te gebruiken. Excuses voor het ongemak.
Opgelost: 6-7-2023 - 23:00
Tussen 18.00 en 23.00 uur voeren wij onderhoud uit in MijnGS1. Kans is dat in dat tijdvak nieuwe aanvragen en wijzigingen niet behouden blijven. Advies is om MijnGS1 dan niet te gebruiken. Excuses voor het ongemak.
Opgelost: 5-7-2023 - 21:30
Wegens onderhoud is de GS1 Data Source niet bereikbaar van 20:00u tot 21:00u. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 28-6-2023 - 23:00
Tussen 18.00 en 23.00 uur voeren wij onderhoud uit in MijnGS1. Kans is dat in dat tijdvak nieuwe aanvragen en wijzigingen niet behouden blijven. Advies is om MijnGS1 dan niet te gebruiken. Excuses voor het ongemak.
Opgelost: 22-6-2023 - 09:00
Tussen 18.00 en 22.00 uur voeren wij werkzaamheden uit in MijnGS1. Kans is dat in dat tijdvak nieuwe invoer en wijzigingen niet behouden blijven. Advies is om MijnGS1 dan niet te gebruiken. Excuses voor het ongemak.
Opgelost: 19-6-2023 - 22:00
Tussen 18.00 en 22.00 uur voeren wij werkzaamheden uit in MijnGS1. Kans is dat in dat tijdvak nieuwe invoer en wijzigingen niet behouden blijven. Advies is om MijnGS1 dan niet te gebruiken. Excuses voor het ongemak.
Opgelost: 21-6-2023 - 12:00
Het is druk op de datapool en de verwerkingstijden zijn langer zijn dan normaal. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 1-6-2023 - 22:00
Tussen 18.00 en 22.00 uur voeren wij werkzaamheden uit in MijnGS1. Kans is dat in dat tijdvak nieuwe invoer en wijzigingen niet behouden blijven. Advies is om MijnGS1 dan niet te gebruiken. Excuses voor het ongemak.
Opgelost: 6-6-2023 - 12:00
Vanwege extra workload in de GS1 Data Source (reactie nav de release), kunt u vertraging ondervinden in het verwerken van de taken. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 21-5-2023 - 20:00
Vanwege de release van GS1 Data Source van 2 mei a.s. zijn de volgende systemen tijdelijk niet beschikbaar: • GS1 Data Source - vrijdag 19-05-2023 17:00 tot zondag 21-05-2023 20:00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt. • Datakwaliteitrapport in MijnGS1 - vrijdag 19-05-2023 15:00 tot zondag 21-05-2023 20:00 uur. • Retailerextract, DMS API’s en GS1 Data Link - vrijdag 19-05-2023 15:00 tot zondag 21-05-2023 20:00 uur. Er kan dan geen download/upload meer uitgevoerd worden, API's gaan dicht.
Opgelost: 11-5-2023 - 23:00
Tussen 18:00u en 21:00u zullen wij werkzaamheden uitvoeren in MijnGS1 en zal de omgeving niet bereikbaar zijn. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 22-5-2023 - 12:00
Door een storing bij datapool Atrify komen berichten met vertraging door. Berichten van Nederlandse leveranciers die publiceren aan Duitse afnemers hebben vertraging. Ook berichten van Duitse leveranciers aan Nederlandse afnemers kunnen vertraagd zijn. Atrify werkt aan een oplossing.
Opgelost: 20-4-2023 - 23:00
Tussen 18:30u en 22:30u zullen wij werkzaamheden uitvoeren op MijnGS1 en zal de omgeving niet bereikbaar zijn. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 28-3-2023 - 19:30
Tussen 19:00u en 20:00u zullen wij werkzaamheden uitvoeren op MijnGS1 en zal de omgeving niet (goed) bereikbaar zijn. Wij verzoeken u geen excel down/uploads uit te voeren of nieuwe pakketten aan te schaffen. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 28-3-2023 - 07:00
Tussen 16:00u en 06:00u (28-03) zullen wij werkzaamheden uitvoeren op MijnGS1 en zal de omgeving niet (goed) bereikbaar zijn. Wij verzoeken u geen excel down/uploads uit te voeren. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 20-3-2023 - 20:30
Tussen 19:00u en 20:00u zullen wij werkzaamheden uitvoeren op MijnGS1 en zal de omgeving niet (goed) bereikbaar zijn. Wij verzoeken u geen nieuwe codepakketten aan te schaffen. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 19-3-2023 - 12:00
Wegens een onverwacht hoog volume aan data verkeer kampt de Datapool Atrify waar Duitsland, België en Luxemburg bij zijn aangesloten met grote vertragingen. Het berichtenverkeer met doelmarkt Duitsland kan daardoor vertraging oplopen. Men werkt aan een oplossing. Zodra het is opgelost melden wij dat hier.
Opgelost: 8-3-2023 - 22:00
Tussen 19:00u en 21:30u zullen wij werkzaamheden uitvoeren op MijnGS1 en zal de omgeving niet (goed) bereikbaar zijn. Wij verzoeken u geen nieuwe codepakketten aan te schaffen. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 6-3-2023 - 18:00
Op dit moment ondervinden wij problemen bij het bestellen van een nieuw product of dienst via MijnGS1. Wij adviseren u om op dit moment geen nieuwe bestelling te plaatsen. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 2-3-2023 - 08:00
Tussen 19:00u en 21:30u zullen wij werkzaamheden uitvoeren op MijnGS1 en zal de omgeving niet (goed) bereikbaar zijn. Wij verzoeken u geen nieuwe codepakketten aan te schaffen. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 27-2-2023 - 12:00
Leveranciers krijgen in de webinterface onterecht de melding dat zij het attribuut ‘verpakkingsbreedte’ verplicht moeten invoeren.
Opgelost: 26-2-2023 - 20:00
- GS1 Data Source: vrijdag 24-2-2023 17:00 tot zondag 26-02-2023 20:00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt. - MijnGS1 blijft gewoon beschikbaar maar het datakwaliteitrapport is niet beschikbaar in MijnGS1: vrijdag 24-2-2023 15:00 tot zondag 26-02-2023 20:00 uur. - Retailerextract, DMS API’s en GS1 Data Link: vrijdag 24-2-2023 15:00 tot zondag 26-02-2023 20:00 uur. Er kan dan geen download /upload meer uitgevoerd worden, API's gaan dicht.
Opgelost: 16-2-2023 - 23:30
Tussen 21:00u en 23:00u zullen wij onderhoud uitvoeren op MijnGS1 en zal de omgeving niet (goed) bereikbaar zijn. Wij verzoeken u geen nieuwe codepakketten aan te schaffen. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 15-2-2023 - 20:30
Tussen 19:30u en 20:15u zullen wij onderhoud uitvoeren op MijnGS1 en zal de omgeving niet (goed) bereikbaar zijn. Wij verzoeken u geen nieuwe codepakketten aan te schaffen. Onze excuses voor het ongemak. (opgelost)
Opgelost: 23-2-2023 - 08:00
Wegens een onverwacht hoog volume aan data verkeer kampt de Datapool Atrify waar Duitsland, België en Luxemburg bij zijn aangesloten met grote vertragingen. Men werkt aan een oplossing. Zodra de vertragingen voorbij zijn melden wij dit op onze website. (Opgelost)