GS1 magazine - voorjaar 2019
De eerste editie van het online GS1 magazine. De onderwerpen in deze editie van het GS1 magazine zijn transparantie, het belang van goede productinformatie en betrouwbare identificatie.
![GS1 magazine - voorjaar 2019 - Cover GS1 Magazine Voorjaar 2019](/media/zrodibpw/cover-gs1-magazine-voorjaar-2019.png?rmode=max&width=1316&height=0&rnd=132877681596700000)
Lees hier het gehele magazine
In het GS1 magazine staan de volgende verhalen:
- Kees Jacobs van Capgemini: ‘Industrie is nog erg slecht in het managen en delen van productinformatie.’
- Intergamma: ‘Zonder goede data komen klanten ook niet meer naar je winkel.’
- Column Pieter Maarleveld over het codesysteem én het uitwisselen van kwalitatief goede data
- Heineken: ‘Zonder goede data kunnen klanten onze producten niet verkopen.’
- Jan Somers, CEO GS1 België en Luxemburg: ‘We moeten tempo maken met een wereldwijd datamodel.’
- America Today: ‘RFID basisvoorwaarde om verder te schakelen op omnichannel.’
- Emdamed: 'We moeten de lijn van meer kwaliteit en vertrouwen doortrekken.’