Sector
Soort bedrijf
SQLI
SQLI Nederland is een digitaal bureau gespecialiseerd in digitale ervaring,
E-commerce en marketing oplossingen.
Als onderdeel van de internationale SQLI Group, helpen wij als SQLI Nederland merken met het creëren van naadloze digitale ervaringen door middel van strategie, design en technologie. Met expertise in UX/UI, branding en omnichannel commerce, werkt SQLI Nederland samen met bedrijven om innovatie en groei te simuleren. Ter erkenning van haar impact heeft SQLI Netherlands 6 sterren ontvangen in de Emerce 100 en behoort daarmee tot de top full-service digitale bureaus van Nederland.
D Soft
D Soft is gespecialiseerd in het omzetten van papier naar een digitaal bericht met Artificial Intelligence, het ontvangen/versturen van digitale berichten in elk formulier, elk communicatiekanaal, elke ERP integratie en ieder formaat. D Soft optimaliseert processen met Artificial Intelligence, datamangement met verrijking, controle met andere databases en opslag van documenten/data.
AIS Scanology B.V.
Met meer dan 30 jaar toewijding aan innovatie is AIS Scanology BV een toonaangevende specialist op het gebied van barcodekwaliteit en -verificatie. Op het gebied van registratie van barcodes, aanmaken van barcodes en printen en inspecteren van barcodes bent u bij AIS Scanology aan het juiste adres.
QR Link
Wijn zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van dynamische QR-codes en bijbehorende digitale oplossingen voor zowel de profit als de non-profit sector.
Als solution provider van GS1 ondersteunt QR Link bedrijven bij de implementatie van GS1-standaarden, zoals de GS1 Digital Link en het Digitaal Product Paspoort.
Wij bieden op maat gemaakte QR-codes aan die bedrijven kunnen inzetten voor marketing, klantinteractie en gegevensverzameling.
Met onze diensten kunnen bedrijven bijvoorbeeld klanten doorverwijzen naar specifieke webpagina's, contactgegevens delen of promoties aanbieden via een eenvoudige scan.
QR Link richt zich op het verbeteren van de klantbetrokkenheid en het vereenvoudigen van digitale interacties tussen retail en consumenten.
Pagina 2 met 6 van de 25 partners