Customer Support Adviseur
Solliciteer nuWat breng je mee
Wat bieden we
Wat breng je mee
- hbo werk- en denkniveau
- Kennis van en/of affiniteit met software en ICT
- Goede kennis van Nederlands en Engels, mondeling en schriftelijk
- Ervaren gebruiker van MS Office, met name van Outlook, Word en Excel
- Een klantgerichte instelling, altijd de juiste tone-of-voice
- Goed kunnen doorvragen en analyseren
- Accuraat zijn en soepel kunnen schakelen tussen systemen
- Op ‘piekmomenten’ kunnen handelen
- Voorstellen maken om processen te verbeteren
Wat bieden we
- Goed salaris
- Bonus van maximaal bruto maandsalaris op jaarbasis
- 32 tot 40-urige werkweek
- 38 vakantiedagen op fulltime basis
- Aantrekkelijk en duurzaam mobiliteitspakket
- Reiskosten en thuiswerkvergoeding
- Collectieve en individuele trainingsmogelijkheden
- Kantoor in Stadshart Amstelveen, maar ook de mogelijkheid om thuis te werken
- Laptop
Jouw functie
Vanwege het uitbreiden van onze dienstverlening zoeken we twee nieuwe collega’s voor ons Customer Support team.
Als Customer Support Adviseur ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt vragen, lost problemen op bijvoorbeeld over productidentificatie en goede productdata en weet door je kennis van zaken technische ondersteuning te bieden. De klant blij, jij blij. Door jouw vriendelijke en professionele benadering zorg je er bovendien voor dat onze klanten enthousiast worden over onze producten en diensten. Klantcontact heb je via telefoon en e-mail en je zorgt ervoor dat klantverzoeken snel en efficiënt worden afgehandeld. Je werkt samen in een team van zeven customer support collega’s en hebt veel contact met andere afdelingen zoals IT, Back office en Standards & Applied Knowledge.
Voorbeeld uit de praktijk
Geen dag is hetzelfde op onze Customer Support-afdeling! Stel je voor: je start je dag energiek met een kop koffie en bent direct het aanspreekpunt voor de meest uiteenlopende vragen. Zo word je gebeld door een grote A-merkleverancier die zijn artikelgegevens wil invoeren in GS1 Data Source, dé datapool voor betrouwbare productinformatie. Met jouw kennis wijs je hem vlot de weg naar het invullen van duurzaamheidsdata. Dankzij jouw expertise en vriendelijke aanpak is zijn probleem vliegensvlug opgelost en draag je bij aan de datakwaliteit van zijn producten.
Even later meldt zich een ambitieuze ondernemer die diezelfde dag nog zijn webshop wil openen, maar nog wacht op zijn unieke codes. Jij schakelt direct, regelt alles snel en zorgt ervoor dat de klant meteen online kan starten met verkopen. Of je nu een leverancier helpt, advies geeft aan een supermarkt of bouwmarkt, of een ziekenhuis of startend bedrijf ondersteunt—jouw dag zit vol afwisseling en impact.
En dan krijg je van Ronald, je manager, de vraag of jij volgende week een webinar wil verzorgen voor klanten. Jij kijkt uit naar de kans om je kennis te delen en anderen te inspireren. Die dynamiek en diversiteit in vragen en klantcontact maken jouw werk tot een uitdaging waar je elke dag energie van krijgt!
Spreekt deze vacature je aan en wil je meer weten? Neem contact op met Anneke Gimbel, Manager HR, telefoonnummer +31(0) 20 511 3820. Je kan ook direct solliciteren onderaan deze pagina.
Ontwikkeling en groeipad
GS1 is een kennisorganisatie, leren staat dan ook centraal. Opleiding en ontwikkeling stimuleren we in verschillende vormen: van een collectieve opleiding met de hele organisatie of afdeling tot e-learnings, webinars en internationale courses. We werken hybride en zoeken elkaar graag op in Amstelveen om onze kennis met elkaar te delen en samen resultaten te behalen. We vinden het belangrijk dat talenten volop worden benut. Binnen de organisatie is er ruimte om door te ontwikkelen, maar er kunnen zich ook kansen voordoen op andere afdelingen.

Solliciteer nu!
Werken bij GS1 Nederland
GS1 Nederland is een platform en serviceorganisatie voor het delen van productdata. De organisatie is het enige officiële verkoopkanaal voor artikelcodes en helpt klanten op weg naar efficiënte, transparante en duurzame ketens. Dat kan als je producten en locaties uniek identificeert en daar productdata aan koppelt. Het delen van data gaat vaak over landgrenzen heen. Met de internationaal gebruikte standaarden en oplossingen kunnen bedrijven over de hele wereld gebruikmaken van dezelfde data.