Customer support adviseur (32-40 uur)

Als customer support adviseur van GS1 weet je dat de juiste identificatie en goede productdata van cruciaal belang zijn voordat producten hun reis door de keten maken. Logistieke processen, ingewikkelde technische vragen en vragen over barcodes. Als de klant belt weet jij hem altijd te helpen. Je bent onze customer support specialist. Je hebt kennis van zaken en weet de technische ondersteuning te bieden die de klant nodig heeft. De klant blij, jij blij.

Met GS1 maakt elk product een unieke reis door de keten.
Reis je met ons mee als onze nieuwe customer support adviseur?

Dit neem je mee

Dit krijg je ervoor terug

HBO werk- en denkniveau

Salaris: €2.300 - €2.700 bruto p/m + 1 maand bonus per jaar

Kennis van en/of affiniteit met software en ICT

Werkweek van 32 tot 40 uur

Goede kennis van Nederlands en Engels, mondeling en schriftelijk

38 vakantiedagen per jaar

Ervaren gebruiker van MS Office, met name van Outlook, Word en Excel

80 collega’s die graag kennis met je maken

Hoe ziet jouw dag eruit?

Aan de telefoon, met je e-mail, de website, online tools en handleidingen; je bent de hele dag bezig klanten te helpen. Een grote A-merkleverancier belt, hij is bezig om zijn artikelgegevens in GS1 Data Source te zetten, een datapool waarin artikelinformatie wordt geregistreerd. Daar heeft hij hulp bij nodig: ‘Waar kan ik duurzaamheidsdata invullen?’ Jij weet hem snel te helpen. Weer een klant een stap verder gebracht met de datakwaliteit van zijn producten.

De volgende klant: een ondernemer die vandaag nog online wil gaan verkopen, maar hij heeft zijn codes nog niet ontvangen. Kun je dit meteen voor hem regelen? Zeker, en de klant kan door jouw hulp nu snel starten met het verkopen van zijn producten. De ene keer help je een leverancier, dan adviseer je een supermarkt, bouwmarkt, ziekenhuis of een bedrijf dat online wil gaan verkopen. Ronald, je manager vraagt of je volgende week een training aan klanten wilt geven. Juist al die verschillende vragen maken jouw dag iedere keer weer anders.

Hier ben jij goed in

Klanten helpen, altijd de juiste tone-of-voice, goed in doorvragen en analyseren, in kaart brengen van ingewikkelde technische kwesties, accuraat werken, snel schakelen tussen systemen, ‘piekmomenten’ handelen, voorstellen maken om processen te verbeteren.

Dit vinden je collega’s belangrijk: 
  • Een informele werksfeer waarin teams veel met elkaar samenwerken.
  • Werken in een interessante en dynamische organisatie die nauw samenwerkt met haar klanten. Veel ruimte voor initiatief.
  • Aandacht voor groei en persoonlijke ontwikkeling, onder andere door ruime mogelijkheden voor trainingen en opleidingen.
  • Medewerkers kozen voor GS1 omdat we een not-for-profit organisatie zijn.
In wat voor een organisatie kom je terecht?

We werken vanuit een modern pand in een stadspark in Amstelveen en dat combineren we met werken vanuit huis. We houden van resultaat, hebben de focus gericht op onze klant en werken daarin met elkaar samen. Met je team start je de week door (sub)doelen te stellen. Ons uitgangspunt is: als we onze klanten blij maken, zijn wij dat ook. We zijn professioneel, maar vinden humor en een persoonlijk gesprek ook belangrijk.

GS1 Nederland is hét kennisplatform en dé serviceorganisatie voor het uitwisselen van productdata. Bedrijven gebruiken onze wereldwijd toegepaste standaarden om producten op hun reis door de keten te kunnen volgen. De producten krijgen unieke identificatie mee en met de productdata die je eraan koppelt, vertelt elk product zijn eigen verhaal. We zijn samen met onze klanten op weg naar efficiënte, duurzame en transparante ketens.

Als je bij GS1 werkt krijg je bij veel bedrijven een kijkje in de keuken. Zo werken we voor supermarkten, ziekenhuizen, kledingwinkels, bouwmarkten, online marktpartijen en leveranciers. GS1 Nederland is not-for-profit en we werken voor bijna 30.000 bedrijven. De wereldwijde GS1 organisatie is actief in 114 landen met een klantenbestand van ruim 2 miljoen bedrijven.

Spreekt deze functie je aan? Laten we elkaar ontmoeten!

Graag ontvangen wij jouw motivatie en CV per e-mail: hr@gs1.nl 
Wil je meer weten? Neem dan contact op met Ronald Boshoff, coördinator customer support via 020 511 3820.

X