Wat vragen we
  • HBO werk- en denkniveau
  • Affiniteit met IT en (data)projectmanagement
  • Analytisch, communicatief en klantgericht
  • Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal
  • Ervaren gebruiker van MS Office (Outlook, Word en Excel)
Wat krijg je
  • Salaris: €2.300 - €2.800 bruto p/m
  • Bonus - maximaal bruto maandsalaris op jaarbasis
  • 32 tot 40-urige werkweek
  • 38 vakantiedagen op fulltime basis
  • Collectieve en individuele trainingsmogelijkheden
  • Laptop
  • Reiskosten- en thuiswerkvergoeding
  • Amstelveen/hybride

Vacature

Als customer support adviseur van GS1 weet je dat de juiste identificatie en goede productdata van cruciaal belang zijn voordat producten hun reis door de keten maken. Logistieke processen, ingewikkelde technische vragen en vragen over codes. Als de klant belt weet jij hem te helpen. Je bent onze customer support specialist. Je hebt kennis van zaken en weet de technische ondersteuning te bieden die de klant nodig heeft. De klant blij, jij blij. Je kunt goed analyseren en ingewikkelde technische kwesties in kaart brengen, je werkt accuraat, schakelt snel tussen systemen, je weet te handelen tijdens ‘piekmomenten’. Ook denk je mee aan voorstellen om processen te verbeteren.

Als je bij GS1 werkt krijg je bij veel bedrijven een kijkje in de keuken. Zo werken we voor supermarkten, ziekenhuizen, kledingwinkels, bouwmarkten, online marktpartijen en leveranciers. GS1 Nederland is not-for-profit en we werken voor bijna 30.000 bedrijven. We houden van resultaat, hebben de focus gericht op onze klant en werken daarin met elkaar samen. Met je team start je de week door (sub)doelen te stellen. We zijn professioneel, maar vinden humor en een persoonlijk gesprek ook belangrijk.

Spreekt deze vacature je aan en wil je meer weten? Neem contact op met Ronald Boshoff, coördinator customer support. Je kan ook direct solliciteren onderaan deze pagina. 

Met GS1 maakt elk product een unieke reis door de keten. Reis je met ons mee als onze nieuwe customer support adviseur?

Voorbeeld uit de praktijk

Een grote A-merkleverancier belt: “Waar kan ik duurzaamheidsdata invullen”?

Aan de telefoon, met je e-mail, de website, online tools en handleidingen; je bent de hele dag bezig klanten te helpen. Een grote A-merkleverancier belt, hij is bezig om zijn artikelgegevens in GS1 Data Source te zetten, een datapool waarin artikelinformatie wordt geregistreerd. Daar heeft hij hulp bij nodig: “Waar kan ik duurzaamheidsdata invullen?" Jij weet hem snel te helpen. Weer een klant een stap verder gebracht met de datakwaliteit van zijn producten. Een ander voorbeeld uit de praktijk is een ondernemer die vandaag nog online wil gaan verkopen, maar hij heeft zijn codes nog niet ontvangen. Kun je dit meteen voor hem regelen? Zeker, en de klant kan door jouw hulp nu snel starten met het verkopen van zijn producten. De ene keer help je een leverancier, dan adviseer je een supermarkt, bouwmarkt, ziekenhuis of een bedrijf dat online wil gaan verkopen. Ronald, je manager, vraagt of je volgende week een training aan klanten wilt geven. Juist al die verschillende vragen maken jouw dag iedere keer weer anders.

Groeipad

GS1 is een kennisorganisatie, leren staat dan ook centraal. Opleiding en ontwikkeling stimuleren we in verschillende vormen: van een collectieve opleiding met de hele organisatie of afdeling tot e-learnings, webinars en internationale courses. We werken hybride en zoeken elkaar graag op in Amstelveen om onze kennis met elkaar te delen en samen resultaten te behalen. We vinden het belangrijk dat talenten volop worden benut. Binnen de afdeling is er ruimte om door te ontwikkelen, maar er kunnen zich ook kansen voordoen op andere afdelingen.

Werken bij GS1 Nederland

GS1 Nederland is een platform en serviceorganisatie voor het delen van productdata. De organisatie is het enige officiële verkoopkanaal voor artikelcodes en helpt klanten op weg naar efficiënte, transparante en duurzame ketens. Dat kan als je producten en locaties uniek identificeert en daar productdata aan koppelt. Het delen van data gaat vaak over landgrenzen heen. Met de internationaal gebruikte standaarden en oplossingen kunnen bedrijven over de hele wereld gebruikmaken van dezelfde data.

  • Nederlands kantoor in Amstelveen
  • ± 80 medewerkers in Nederland
  • Actief in 150 landen
  • Gem. leeftijd 45 jaar
  • Informeel op kantoor
  • Hybride: ± 2 dagen kantoor

Solliciteer nu!

 

X