Categorieën
Sector
Soort bedrijf
tex.tracer
tex.tracer is the transparency platform that empowers companies, consumers and other
stakeholders to act based on the truth.
The platform collects product and supply chain data from primary source by connecting with supply chain partners and verifies this data using time- and geolocation stamps, peer-to-peer reviews and blockchain technology. This data empowers brands and retailers to improve their product and supply chain on environmental and social level and share this information externally via a Digital Product Passport with verified product journey and footprint information.
Domino Benelux
Domino, onderdeel van Domino Printing Sciences, is sinds 1978 specialist op het gebied van complete print-, markeer- en codeersystemen. Naast de ontwikkeling en productie van deze systemen levert Domino wereldwijd aftermarketproducten en diensten aan klanten. Vandaag de dag biedt Domino uitgebreide portfolio’s van complete end-to-end codeeroplossingen voor primaire, secundaire en tertiaire applicaties in de industrie.
Daartoe behoren innovatieve inkjet-, laser-, print- en etiketteer-, en thermo transfer printtechnologieën, die gebruikt kunnen worden voor het aanbrengen van variabele en verificatiegegevens, barcodes en unieke traceerbaarheidscodes op producten en verpakkingen binnen een groot aantal industriële sectoren, waaronder voedingsmiddelen, dranken en farmaceutische en industriële producten.
Bij Domino werken wereldwijd 2600 mensen. Het bedrijf is actief in ruim 120 landen via een wereldwijd netwerk van 25 dochterondernemingen en meer dan 200 distributeurs. De productielocaties van Domino bevinden zich in China, Duitsland, India, Zweden, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.
De aanhoudende groei van Domino wordt onderbouwd door een niet-aflatende inzet op het gebied van productontwikkeling. In 2012 werd Domino onderscheiden met de Queen’s Award for Continuous Achievement in International Trade, in 2017 met de Supply Chain Excellence Award en in 2018 met de Operational Excellence Award.
Op 11 juni 2015 werd Domino een zelfstandige divisie binnen Brother Industries.
Voor meer informatie bezoek de website www.dominobenelux.com
AIS Scanology B.V.
Met meer dan 30 jaar toewijding aan innovatie is AIS Scanology BV een toonaangevende specialist op het gebied van barcodekwaliteit en -verificatie. Op het gebied van registratie van barcodes, aanmaken van barcodes en printen en inspecteren van barcodes bent u bij AIS Scanology aan het juiste adres.
D Soft
D Soft is gespecialiseerd in het omzetten van papier naar een digitaal bericht met Artificial Intelligence, het ontvangen/versturen van digitale berichten in elk formulier, elk communicatiekanaal, elke ERP integratie en ieder formaat. D Soft optimaliseert processen met Artificial Intelligence, datamangement met verrijking, controle met andere databases en opslag van documenten/data.
Evebury B.V.
Evebury – PIM voor voedselproducenten die gewoon hun werk goed willen doen
Altijd zoeken naar waar die ene producttekst staat? Twijfelen of de allergenen wel overal ingevuld zijn? Evebury helpt kleine en middelgrote voedselproducenten om productdata simpel, volledig en foutloos te beheren. 100% cloud based, direct inzetbaar zonder dure consultancy. Gebruikers worden actief geholpen om geen stappen over te slaan — van allergenen tot vertalingen. Zo houd je grip op je data, zonder dat het extra werk kost.
QR Link
Wijn zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van dynamische QR-codes en bijbehorende digitale oplossingen voor zowel de profit als de non-profit sector.
Als solution provider van GS1 ondersteunt QR Link bedrijven bij de implementatie van GS1-standaarden, zoals de GS1 Digital Link en het Digitaal Product Paspoort.
Wij bieden op maat gemaakte QR-codes aan die bedrijven kunnen inzetten voor marketing, klantinteractie en gegevensverzameling.
Met onze diensten kunnen bedrijven bijvoorbeeld klanten doorverwijzen naar specifieke webpagina's, contactgegevens delen of promoties aanbieden via een eenvoudige scan.
QR Link richt zich op het verbeteren van de klantbetrokkenheid en het vereenvoudigen van digitale interacties tussen retail en consumenten.
Pagina 1 met 6 van de 11 partners